Hogyan működik?

Útmutató a dunakanyarkartya.hu szolgáltatói felület működéséről és használatáról

 

Tisztelt Partnerünk!

Fontos számunkra, hogy minden partnerünk könnyen, felesleges időt és energiát megtakarítva tegye publikussá szolgáltatását és ajánlatait oldalunkon. Ennek érdekében hoztuk létre Önnek a szolgáltatói felület működésével, egyszerű és gyors használatával kapcsolatos útmutatónkat.

Amennyiben csatlakozik vagy már csatlakozott Dunakanyar Kártya programunkhoz, szerződéskötéskor a rendszergazda elkészíti Önnek felhasználói profilját, melynek elérési adatait e-mailben kapja meg.

  1. Felhasználói profil létrehozásához szükségünk lesz az Ön kapcsolati adataira, melyet még a partnerszerződés megkötésekor bekérünk (teljes név, e-mail cím, telefonszám), ezzel is csökkentve a partnereinkre háruló adminisztrációs terheket. 
  2. A bekért adatok alapján történik meg
  • a Felhasználói fiók létrehozása,
  • Szolgáltató csoport beállítása,
  • a Jelszó beállítása (Felhívjuk figyelmét, hogy adatainak biztonsága érdekében, az első belépés alkalmával változtassa meg jelszavát!)  

3. A dunakanyarkartya.hu oldalon a "Bejelentkezés" menüpontra kattintva érheti el saját felhasználói fiókját, ahol a felhasználó név és jelszó megadásával történik a bejelentkezés.

 

A szolgáltatói felületen Ön a következő funkciók használatára jogosult:

PROFIL

A "Profil" menüpont tartalmazza az Ön cégének alapadatait, valamint a belépéshez szükséges jelszó megadása, módosítása is itt történik.

Jelszó módosítása

  1. A jelszó módosítása a „Profil” menüpontra kattintva a ” Jelszó változtatása” ablakban érhető el, ahol az új jelszó megadásával és annak megerősítésével végezheti el a szükséges módosítást,
  2. Ugyanezen a felületen történik a szállítási és számlázási cím(ek) megadása is,
  3. A „Mentés” gombra kattintva véglegesítheti a változtatásokat.

Profil módosítása

  1. Az felhasználói menüben a „Profil” menüpontra kattintva érhető el a módosításokhoz szükséges felület,
  2. A Profil menüpont alatt van lehetőség szolgáltatói adatainak módosítására is, 
  3. A „Mentés” gombra kattintva véglegesítheti a változtatásokat.

SZOLGÁLTATÁS HELYSZÍN

Ez a funkció biztosítja Önnek a szolgáltatási helyszinek felvitelét, valamint az ajánlatok létrehozását. Minden szolgáltató több helyszínen lehet jelen, ezért több helyszínt is hozhat létre. Minden helyszínhez létrehozható egy ajánlat, ahol összefoglalhatók a kedvezménykártyák által nyújtott kedvezmények. Publikus listában az ajánlatokhoz tartoznak gyűjtő linkek, többek között az adott ajánlat szolgáltatójának összes ajánlata is. Itt az adott szolgáltató helyszínhez megadott név jelenik meg.

Szolgálatás helyszín és ajánlat létrehozása

1. A „Szolgáltatás helyszín” menüpontra kattintva érhető el a felhasználói felület,

2. Az „Új” menüpontra kattintva kezdhetjük el az új szolgáltatás helyszín létrehozását. Később lista formájában jelennek meg azok a szolgáltatás helyszínek, amelyeket Ön már korábban rögzített.

3. Az adatlapon az összes adat megadása kötelező, melyek a következők:

  • Szolgáltatási helyszín megnevezése
  • Címe
  • Telefonszáma
  • Weboldal címe
  • E-mail címe
  • Nyitva tartás ideje
  • Az adatlapon a megfelelő négyzet kipipálásával tudja jelölni, ha a rögzítésre kerülő szolgáltatási helyszín Dunakanyar Kártya értékesítési pontként is működik.

4. A „Mentés” gombra kattintva véglegesíthetjük a felvitt adatokat.

5. A mentést követően egy „Szolgáltatás” ablak jelenik meg, ahol a helyszínhez tartozó új és/vagy akciós ajánlatok rögzítésének folyamata végezhető.

6. Összes adat megadása kötelező, kivéve a kedvezmény mértéke. A szolgáltatás ablakban a következő adatok megadása szükséges:

  • „Témakör” - a megadott listából válassza ki szolgáltatására vonatkozó besorolást, 
  • „Ajánlat címe” pont alatt érdemes egy lényegretörő, de egyben figyelem felhívó megnevezést adni az adott szolgáltatásra, akcióra vonatkozóan, 
  • „Listázáskor megjelenő leírás” alatt az akció rövid és tömör leírása történik, 
  • „Megjelenítendő kép” – a kép kapcsolása szintén kötelező tartalmi elem, a csatolt kép jobban kiemeli, látványosabbá teszi az Ön ajánlatát az ajánlati oldalon megjelenő listában, 
  • „Az ajánlat részletezése” menüpont kitöltése nem kötelező, de igény esetén itt bővebben írhat ajánlatáról.

7. „Árazás” menüpont alatt a kedvezmények mértékének megadása történik. A kedvezmény mértékénél az eredeti ár megadása nem kötelező. A kedvezmények megadása legalább egy kártyára viszont kötelező jellegű (ezt %-os formában kérjük megadni).

8. „Publikusság” – kitöltése opcionális. Amennyiben meghatározott időtartamra szól akciója (Pl. feb.23-tól feb.28-ig), úgy érdemes megadni a „Közzététel vége” dátumot is. Ebben az esetben a megadott dátumig jelenik meg ajánlata. Folyamatos akció esetén nem szükséges dátumot megadni.

9. „Mentés” gombra kattintva véglegesíthetjük az adatokat.

10. Amennyiben kiemelt ajánlatként szeretné szolgáltatását, ajánlatát megjeleníteni, úgy minden esetben kérjük, keresse munkatársunkat az info@dunakanyarkartya.hu e-mail címen vagy a 06-20-391-8546-os telefonszámon!

Szolgálatás helyszín és ajánlat módosítása

1. Amennyiben később módosítani szeretné ajánlatait vagy törölni a lejárt érvényű ajánlatokat, azt a felhasználói menüben a „Szolgáltatás helyszín” menüpontra kattintva teheti meg.

2. A „Szolgáltatás helyszín” menüpontba történő belepés után lista jelenik meg a szolgáltató helyszínekről.

3. A „Megnevezés” alatt a helyszín nevére kattintva hozhatjuk be a szerkesztő felületet vagy a sor végén a „Törlés” gombra kattintva távolíthatjuk el véglegesen az adott helyszínt.

4. Adatok átírásakor kérjük vegye figyelembe a kötelezően kitöltendő részeket.

5.„Mentés” gombra kattintva véglegesíthetjük az adatokat.

KIJELENTKEZÉS

A „Kijelentkezés” gombra kattintva léphet ki rendszerünkből.